Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

המרגרה הוא ריקוד מהאזורים הדרומיים של אלבניה וקוסובו.

המרגרה הוא ריקוד מסורתי שהוראותיו כתובות בכתבים אלבניים ישנים. הפורמט של ההוראות אינו שונה מסונטות ליצירות כינור או פסנתר - באיור 1 יש: ביטוי ראשון ("I Themes"), ואחריו וריאציות המתרחבות על הנושא הכוריאוגרפי ("II Variations"). לאחר שנלמד את זה כדי להשיג מודעות, הכל יהיה הגיוני מדוע אנו קוראים למחוות הללו "חלוקות זמן קצביות" ומדוע הן משמעותיות בהקשר תרבותי אלבני.

מדובר על ריקוד

איזון על רגל שמאל.

סובב על בהונותיך והניח משקל על ימין.

כופפו מעט את הברכיים. הרם את זרועותיך למעלה ואתה בתנוחת מרגרה!

השיר הזה סימן את המהפכה של דור. נכתב במהלך המהומה במדינה של 2006, זה היה שיר מחאה לסטודנטים ... Читать дальше »

Просмотров: 70 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

חיוני להכיר את היתרונות של קבלת עיסוי ארוטי בקרבת מקום. אנו חיים בעידן שבו נוחות הפכה להיות המניע העיקרי של דברים רבים, כולל בחירת תאריך, הרגלי חיים ואפילו לאן אנחנו הולכים לעיסוי מרגיע.

1) סקס ללא יחסי מין - כאשר המין הופך אינטנסיבי מדי, זוגות רבים מגלים שעיסויים יכולים לאפס את המערכת שלך ולעזור להרגיע אותך וגם את בן/בת הזוג שלך מהשיא המשותף.

2) מרגיע - דרך מצוינת לשחרר מתח בשרירים היא עיסוי ארוטי בקרבתי. זה מאפשר לאדם שאולי אין לו שום סוג של השכלה פורמלית בעיסוי, לקבל הקלה מעבודה שעלולה להיות מעייפת או יום בבית.

עיסוי לא רק משחרר שרירים תפוסים אלא גם מרגיע אותך. ישנם מגוון סוגים שונים של עיסויים, כל אחד מתמקד באזור אחר. סוג של עיסויים גם ממריצים את איברי המין ועוזרים בתפקוד המיני.

יש גם כמה שפשופים חושניים שיכולים להיעשות על ידי בני זוג במישרין או בעקיפין כ ... Читать дальше »

Просмотров: 66 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)