Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

13:05
סרטוני חשפנות

נשים נוטות יותר לטאבו של עירום בשוגג, וזו הסיבה שהן עושות את עיקר התוכן בסרטוני חשפנות באינטרנט. בעיקרו של דבר, סרטים של בנות שמשחקות סטריפ פוקר מול מצלמות הרשת שלהן ומקבלות nekkid בנוחיותן כשמתחשק להן.

זה מעלה את השאלה היכן עומדים גברים בעולם הזה. למרות שאולי לא נראה שיש גיוס כשיש אפשרויות לצפות בשני המינים, נתון קודם גילה שנשים מהוות 98 אחוז מהפרופילים בפייסבוק עם תצוגה חלקית בהיעדר מקבילה גברית שמוצגת בתמונת הפרופיל של כל אישה נתונה. זה הוביל חוקרים מאוניברסיטת ווסטרן להסיק שאו שיש איזשהו מתאם בין גברים שמקבלים את ההרגשה הזו מעוררת אינטימיות או שגירוי גברי לא באמת קיים מחוץ לחזיתות הדיגיטליות הללו.

התגובה להופעה שלה נראתה כמובן מאחורי החומה המרשימה של זכוכית אבטחה ובטיחות. פעמיים, עם יד על עין אחת, היא התכופפה להציץ לאחור באולם העצום. בפעם השנייה, היא הרימה לרגע את ידיה בצורה דרמטית לעמדת עידוד כאילו מישהו רק מחא לה כפיים סוערים.

אם זה היה נכון, זה היה די מחזה. רוב כ-3,000 הצופים היו מבוגרים בעלי פרצוף אבן שרק בדקו את שעוניהם בזמן שהם ממתינים לתורם שלהם להציג מצגות נראים בשולחנות שונים בברד התת-קרקעי הגדול.

- ז'אן מקדרמוט ליווי בירושלים

"חשפנות" הוא מעשה הכולל התפשטות או הסרת בגדים באופן מפתה; ביצועים מסוג זה עשויים להשתנות במידת החשיפה שלו בכל נקודה בפירוט ו/או בקצב. בדרך כלל נחשבים לפרובוקטיביים יותר מסוגים אחרים של בידור אירוטי, הופעות אלה יכולות להימשך בין שלושים שניות לשבע דקות או יותר - https://israel-lady.co.il/שירותי-ליווי/נערות-ליווי-בצפון/|https://israel-lady.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%9F/

סטריפטיז היה אחד הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב ב-2018.

סטריפטיז כבשו את יוטיוב בסערה בשנת 2018, ואם מספר הצפיות הכולל של הסרטונים האלה הוא משהו, המגמה עדיין לא מראה סימן להאטה. המספרים הוכפלו מהנתון של השנה שעברה, כאשר דוגמניות כמו דוהניגאגה עוקפות את ג'סטין ביבר כערוץ השלישי הנצפים ביותר של YouTube ב-2018.

עם זאת, נראה שלא כולם בולטים בטקס פרסי ה-Video Maker של גוגל מכיוון שהם הורכבו לסרטון אחד שניתן לשיתוף מאוד שאנשים יכולים לגשת אליו אפילו בלי להיכנס לחשבון שלהם. אלה כוללים כוכבי אינסטגרם כמו דניאלה ברגולי ודרייק, שזה עתה נחשף כאמן העשירי של פורבס בתשלום הטוב ביותר בעולם, אבל יש גם כמה ממים פופולריים, כמו "אני תמיד אוהב אותך סלפי ילד" ו"אני מלמד אותך יוגה לכלב אנשים לחיות חיים מאושרים יותר

Просмотров: 65 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar