Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

15:22
תנאים מוקדמים משמעותיים שגורמים לך יותר סקס

סקס יפה בילוי, בפרט, במקום לחלק אותו עם איך אנחנו רגילים לקרוא, אהוב אדם. אבל לאדם אין זמן לקבל זמן לענייני אהבה נחמדים. יש 7 אירועים למעלה לעתים קרובות יותר סקס, לאחר הקריאה אשר תוכל לתת יותר זמן מין חַיִים.

התוכן של המאמר https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

1 שניות - אפילו קבר 2 יום שלישי - יום של תשוקה וכיצד אנשים רגילים להביע אנרגיה מינית המדהימה 3 יום רביעי: שבוע התיכון הזהב 4 יום חמישי: סקס קוק הוא תודה מחמירה 5 יום שישי - זרם 6 שבת: לעשות חדר כושר על סקס 7 יום ראשון: בוגר השבוע שלך על פתק נעים

כדי להתחיל אותך, בסופו של דבר, להלן לדעת כי שיעורי אהבה לתרום לפיתוח פעיל של Oxytocin - האויב העיקרי של מתח ודיכאון. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה רוצה להסתכל מעט, עם כל זה ללכת לחדר כושר? באופן אינטנסיבי לעשות אהבה עם השותף שלך! סקס טוב עוזר להיפטר לפחות מאתיים קלוריות.

אף על פי כן כמעט כל זה יודע עם הזמן סקס הופך נדיר. למה כל כך קורה? פסיכולוג קרול ליברמן, פסיכיאטר מ Beverly Lillz, אומר: "סקס לעתים קרובות הופך להיות עוד pt ב רשימות הצפיפות שלנו של המקרים, למרות מה היתרונות והסיפוק היא לנו מביא ". אבל יש מספר עצום של אירועים כדי לשנות את ערכיה, ו הוסף עוד סקס לחיי היומיום. לא הרבה מי יודע איזה מין הוכח כי סקס מקל על הלחץ, שומרת על רומנטיקה במערכות יחסים, לשפר את מצב הרוח חולם.

אנו מציגים את שלך לידיעת שבעה אירועים משמעותיים - בגלל כל יום בשבוע - אשר מחזור את הדברים האינטימיים שלך הפוך.

שני - סיפון כבד

אולי כל אדם יסכים כי יום שני - היום הגדול ביותר של השבוע. "ב mon אנשים איכשהו עצב במיוחד, מרגיש מתוסכל וממהרים בכל מקום "- אומר ג 'ניפר פריד, Ph.D.

חשבתי על איזו דרך טובה להסיר מתח, ולטעון את האנרגיה בשבוע הבא? זה נכון, סקס! כאמור, במהלך מין, ובמיוחד באורגזמה, ההורמונים של האושר נבדלים. מסכים, אין אמורנט של אושר ביום העבודה הראשון, לא, בסופו של דבר, זה ימנע.

ואפילו ממה שאתה לא עד הסוף, זה נעשה, שיכנעתי את זה, קרא אחד, כפי שכולם יודעים, מחקר מדעי הממוקם בספטמבר אלפיים שנה אחת בעיתון ההודי של אנדוקרינולוגיה ומטבוליזם, שאומר: "אם אתה שלך השותף לקיים יחסי מין בון בערב, הגוף מקטין את רמת קורטיזול (הורמון הלחץ), האדם הופך מוכן נפשית לאווירה אינטנסיבית בעבודה, ההתנגדות לגירויים חיצוניים מייצרת ".

יום שלישי - בת של תשוקה, כמו רבים חושבים, העריך את האנרגיה המינית overestimated2

למה מסקנות כאלה? על ה כמה שפות רומנסק יום שלישי נקרא על שם כוכב הלכת מאדים. לדוגמה, בספרדית הוא, לשים את זה קצת, נשמע כמו מארטס, ובצרפתים - מרדי. ולא תאונה. ראוי לציין כי שם הפלנטה קשורה באנרגיה חמורה, פעולה רצון עז. לדלג על הטיול הזה לאולם, כפי שכולם יודעים, סקס נעים ופעיל. האפקט אותו הדבר, ואת שיעורים של אהבה עדיין נעים יותר.

קל לבצע את הרצונות שלנו בישראל, אם אתה נערה מסוגננת מרוסיה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 4,200 $.

הם יכולים לשנות באופן מלא אימון סיבולת לב ריאה.

יום רביעי: שמות תיכוניים זהובים

בין השבוע לא יפה אשר מצליח לשמר את ההתנגדות הרגועה והמתח. "באמצע השבוע אתה צריך לכלול כמה "תזכורת" על האהבה שלך עם שותף. במילים אחרות, במוקד של החיים המתוחים לא ריק, זה הפך, לקחת הפסקה, ולא נכון להירגע "- אומר ד"ר ליברמן. למה לא יעמוד ביום רביעי עם יום, אומרים, חצי שעה קודם לכן, וקיים יחסי מין, לפני כן, זה הפך, להתקלח? אז, אתה תבוא לעבודה נח, מרוצה מוכן לקחת יום חדש.

יום חמישי: סקס כגורם אסיר תודה 4

יום חמישי - פשוט יום מושלם למין. רוב השבוע המתוח כבר מאחור, והגיעו הזמן, באופן כללי, לשלם יותר זמן זה לזה. לארגן ערב רומנטי עם השני חֲצִי. להסיר את השותף שוב שאתה אוהב את זה, למרות לוח זמנים מתוח ומעגל האירועים.

יום שישי - מסמלים 5

לבסוף קדימה ימי השבוע.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יקצה את המותג ויהיה חברה יפה.

כולם כבר מזמן ידוע שיש אדם בימי חול, בסופו של דבר, הוא עוסק במין "במלואו", אם כך ביום שישי, אתה יכול להיות בלתי ניתן לעצירה, לשים את זה בעדינות, לתת זמן פרלודס, כמו לודוט משמש להביע, איטי עדין מִין. לחייג כיצד לקבל צלייה, לקשט שורת החדר של נר, ארוחת בוקר מלוחים. כזה בילוי - מניעה הטובה ביותר מהמשבר במערכות יחסים, איך להתבטא, התמוטטות עצבים.

יום שבת: לעשות שיעור בחדר הכושר עבור sex6

לעתים קרובות אנשים הבקיע תוכניות שבת שלה מתייחסות רק לעצמם. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל למה, בסופו של דבר, לא? ביום הזה יום הוא ההזדמנות לשלם זמן האינטרסים שלך ואת המראה. לעתים קרובות אנשים מתכננים היום טיול ב חדר כושר. במקום לתת מחווה עד יום שלישי, רוויה את זה באנרגיה ובפעולה, ניתן ליצור קשר עם משימות ומריבות עם השותף שלך. לפי המדד האחרון, אז אסטרולוגיה אומללה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הם לא מחכים עד אספקת האנרגיה נראה נגמר. במקום זה לתפוס בול לקרניים, ולשמח את החברה של זה.

יום ראשון: בוגר השבוע שלך על הערה נעימה 7

לא דרך רעה לעורר עם אנרגיה ורגשות נעימים בשבוע הבא. הכל ידוע מזה זמן רב יותר, הרגל כזה יחזק את החסינות שלך, רגוע, זה הפך, זה יעזור להירדם מהר יותר. אחרי הכל חופשה אמיתית לשפוט שבוע עבודה כבד - התחייבות טובה ופרודוקטיבי -.

Просмотров: 5730 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar