Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

02:41
תנאים מוקדמים, כפי שכולם מובנים, רצון מין קבוע

סקס זקוק לגוף. כמו מים, מזון, שינה. כאשר אני רוצה סקס - זה נהדר, הגוף, באופן כללי, עובד כראוי. כאשר אני תמיד רוצה סקס - זה מתחיל, באופן כללי, להפריע.אנשים פשוט רודפים אחרי הנאה. מעת לעת הוא יוצר תחושה של זה ויש את כל העניין של החיים kayfood ככל האפשר. במקום להתענגות בחיים לא מספיק, אדם, לשים את זה בעדינות, מתחיל לחפש נתיבים קלים - מזון, בידור, משקאות חזקים, סקס. יש לציין כי היעדר כספים, יציבות, תחביבים, תחביבים, חברים, תקשורת - כל הקשיים האלה יכולים להיות תנאי מוקדם, כיצד להתבטא, אטרקציה קבועה.

1 סטנדרטים הטלת לולאה 2 חוסר פסיכולוגי של משהו פוצצו על ידי סקס 3 מצדיק שאני לא ככה 4 אינו מספק את השותף 5 כשל הורמונלי 6 מעניין לדעת 7 נימפומניה וסוטומיאזיס

סטנדרטים ו לולאה

אדם אשר שונה מאחרים מתחיל להתאים את עצמו תחת איך להבין את זה, קיבל סטנדרטים ולהסתיר את חריגתם. הבעיה לא יכול להיות מדהים עד כמה מאיתנו לבד אומר, כך, אבל ההבדל מן הנורמה הוא strussing.

אחד הסטנדרטים - מדענים וסטטיסטיקה:

את כמות המין הטובה ביותר עבור זוג גיל 18-29 שנים - פעמיים בשבוע.

כמות המין עבור כל אדם מלבש את אופיו, אורח החיים שלה, מספר התחביבים ופיתחו אופקים. מטבע הדברים, מלנכולי החזק לא סביר לרצות לקפוץ על בן לוויה שלו עם יום ובערב כל יום. כולם ברורים לכולם, אבל חיובי טעון choleric, אנרגיה מגבונים דרך הקצה והוא יכול גם לחזק את אותו מסלול מיני (פתאום אין לאן לתת לו). במקום זאת שני סוגים שונים של האדם נפגשים רק ולבצע ניתוח השוואתי של הנחות המיטה שלהם, אז אחד נראה להוביל את עצמם, כפי שכולם יודעים, חיי מין כמו סבא בן שנה, כמו רבים חושבים, 2 כארנבון בשיא עצמו.

ביטול על הבעיה יכול גם לשחק בדיחה נלהבת. סגור אנשים, חברים יכולים פשוט לרמז לאדם לעתים קרובות יש יחסי מין. אף אחד לא הבהיר, אבל פתאום הוא יכול לחיות כל כך נוח. הוא מרגיש מושלם לחלוטין, מוביל אורח חיים מיני פעיל. עם כל ההערה הזאת יכול להיות אפילו מן החצי השני. והנה אדם, באופן כללי, הוא מתחיל לחשוב על הרעיון הזה, הוא מתחיל סוף סוף להיות מוגבל במין והלוואות כל מחשבותיו בנושא זה. זה היה מסודר כמו הכל הפך למניאק, מיני או לא מאוד.

אנשים בהתחלה, אבל נשכחים לעתים קרובות. לכן, לפני לדאוג כי זה כל הזמן רוצה סקס להיפתר לעצמך - זה לעתים קרובות באמת רוצה להיות ברור? אולי רק מוקף אדם הם אנשים שיבידו לא כל כך מפותח. ו looping על הבעיה עושה לה יותר חדה יותר. תארו לעצמכם עובדה אחת שהם מודים לאדם מסוים נוחים ואהיבתו לא נמחקת מאוד מושב אחד, ללא תשומת לב למסגרת והסטנדרטים צריכים לחיות בשמחה.

חוסר פסיכולוגי של משהו פוצצו על ידי sex2

זה ברור מאוד, התנאים המוקדמים של התנהגות מינית כאלה הם חסרי משמעות - האיש צרוד בעצמו או את החברה פצע את הסטנדרטים שלו לאדם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה קורה, כפי שרבים מתבטאים, קשיים נוראים להגדיל את הליבידו.סעיף תוכן בעולם מלא יהלום. שלח לעצמך עובדה אחת כי אפילו לטווח קצר הנאה, זה הופך לבושל ממחשבות על רע וחולה בחיים. ההנאה, בסופו של דבר, pokes והאדם מתמקדת סוף סוף לקבל הנאה, במקום ניסיונות לפתור קשיים אמיתיים.

הורמון אנדורפין, אשר, בסופו של דבר, נזרק לתוך הדם במהלך המין, מעשים על אותם אזורי מוח, מה וסמים (הרואין).

זה כל כך בודה מעשים כמו תרופה, האדם שואף עבור kaif. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה טוב יותר מאשר תלות אלכוהול.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים שרוצים להסתכל על הפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. כזה להרוויח זה די די, ולאחר מכן כדי להבטיח לחלוטין את כל הדרוש.

אבל השותף לא יכול להבין את ההגזור הזה של מין ולהשאיר, לא מימוש האירועים. יש צורך למיין את עצמך - ולמצוא דבר אחד הוא בריא מאוד, סוף סוף רוצה אפילו עליה, בסופו של דבר, לחשוב ולדעת.דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. סיוע לזוגות נראה לפתור את הקשיים בחיי המין. עבור תשוקה מינית, נראה כי הוא מושפע ממספר עצום של נסיבות.

להצדיק שאני לא כמו רבים חושבים על זה 3

מקרים כאלה הם בין מתבגרים. לדוגמה: ליידי Nastya היה. מתון, שקט ולא מפתיע. בתשעת הכיתה הופיע הנער שלה שעבד לה הרבה זמן, והיא התאגדה באחת רק מבט עליו. הילד הציג את Nastya עם אהבה ומין, Nastya הכל הייתי חייב לעשות. ועכשיו החליטה לבסוף להדביק ולהצדיק את העולם, כי לא כך היא שקטה וצנוע. נראה לה שכולם מעניינים מאוד יודע כמה שותפים היא היתה ויהיה. Nastya, בלמים אבודים, למעשה מתחיל כל הזמן לחשוב על סקס, לא כמקור של הנאה משלו כדרך עצמית קבועה בחברה.

דוגמאות כאלה אופייניות עבור גבירותי וחבר 'ה. גיל צעיר לא לוקח שום מסגרת, הם לשבור את כולם, כמו רבים מתבטאים, דרכים סבירות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה טבעי, בזמן, הכל יעבור סוף סוף, אבל אתה יכול לחפור את המוניטין שלך. צעירים מתקבלים רק קראו באפשרויות כאלה Lovelaes, אבל אני לא "יפה". זה שווה לחשוב על זה נראה נקודת מבט. נערות ליווי בהרצליה

אינו מספק שותף 4

כאשר הדברים נולדו רק, זוג מאוהב, וכמה מיחסים קטנים בהשגת הנאה במיטה נופלים מתוך תשומת לב. אוהבי לא יכולים להיות מרוצים זה לזה, הם תמיד רוצים להחזיק. לכוון את תשומת הלב למה שאתה צריך מכל הנשמה, באופן כללי, לדבר עם השותף שלך על מה כמו גם במיטה. Yukaze כדי כמה שגיאות מתגעגע. ואפילו טוב יותר, לשים את זה בעדינות, לעשות איך כולם כועסים, תיקון פעולות בתהליך עצמו, זה אפילו מתברר. ואפילו לא צריך ברזל כי למעשה הוא לא היה מספיק תענוג. אורגזמה היא לא זהה, או בכלל לא סוף סוף.

אחד האירועים באמת יכול להיות בלתי הולם זה לזה בפיזיולוגיה של הצמד. לא מספיק מי יודע את העובדה כי במילים אחרות על רמה פיזית מישהו לא מגיע לנקודת הנאה. אבל מסקנה כזו סונורית נעשית רק במקרה זה, כאשר הצמד ניסה את כל תנוחות קמה סוטרה. ונשאר כמו שרובנו לבד אומר לא מרוצה לאחר בדיקות. האופציה הנדירה.

סטטיסטיקות עצובות:

כ -12% נשים אורגזמה מעולם לא חווה

לעתים קרובות יותר. כולם אוהבים להתאים את המעשים והמחשבות של זה בנישואין ובמערכת יחסים, וכאשר הוא, לשים את זה בעדינות, מגיע למיטה, להתחיל לשתוק, כדי לשים את זה בעדינות, גונח על המופע (טוב, כמה, זה הפך אפשרי). הפתרון של קשיים כאלה צריך להיות לא את כמות המין, אבל איכותו. הוא עבר במהירות. מגיע בשלב השני של היחסים, כאשר כל הרגשות כבר הפכו, הם שכבו. שותף אחד רק מבין שהוא כל הזמן שקרים סקס.

הוכח על ידי מדענים:

תדר אינטימי הקרבה אינה משפיעה על רמת ההערכה, כך חשובה יותר - הקומוכסט של המין.

כישלון הורמונלי 5

אחד השלטים, כמה של yaz הוא קריאה בעקביות, כישלון הורמונלי הוא הפרעה של ליבידו. סביר יותר לצמצם את האטרקציה המינית, אבל זה קורה שהמין רוצה כל הזמן. עם כל זה, כבר לא עקרוני וכאשר. אני רוצה לטוס אחרי סקס. זה מוסבר על ידי העובדה כי הורמונים מסוימים מפותחים בעת ביצוע אהבה. הם נזרקים לתוך הדם ואדם נראה מקבל את הכיף. במקום שהפליטה של ​​כל הורמון אינה מתרחשת, בהתאמה והעדן לא יהיה כך. לכן, אני רוצה סוף סוף לחזור ולהתעדכן. אולי העובדה כי זה לא יעזור. צריך ייעוץ מבצעים וריפוי.

סקס גם להחזיר את האיזון ההורמונלי, לא יגיע למגרין.

אני תוהה רק שטרן 6

במהלך האופן שבו אנחנו בחוץ, סקס המעשה בדם הוא נזרק הורמונים:

סורטונין (חליבה רוויה ורגשות הרפיה), Dophamen (נותן תחושת הנאה וביטחון עצמי), אנדורפין (מוביל למדינת אופוריה ובצ'ו) אוקסיטוצין (מתעורר תחושה של חיבה רכות E לשותף).

סימן נוסף, איך כולם כועסים, כישלון הורמונלי, בסופו של דבר, יכול להיות התרגשות מתמדת. בגוף, הורמונים נזרקים לא רק במהלך מהדון של אהבה, טוב, לפני פעולה זו. העיקר הוא טסטוסטרון הורמון, שהוא גם גברים וגברות. נראה שזה לא היה חזק יותר, אבל הרצון מאוד, הנתמך על ידי זרם הדם אל האיברים המיניים, מסובך יותר על ידי הגוף.

ביריקה הורמונלית, הורמונים יכולים בסופו של דבר להתמכר בדם ברגעים הכי מיותרים, עם כל זה לאלץ אדם כל הזמן רק לחשוב על הנאה וכל דבר אחר.

במקרה זה, לזרוק אותו על האופציה המתקרבת הראשונה. כאן נראה לעזור לרופא ולגלולות.

Nymphomania ו Satyriasis7

אחד מאירועי מחשבות קבועות על סקס יכול להיות פתולוגיה. נשים נימפומניה או זכר satiriasis. במקרה של מחלות כאלה, לחפש Utees לשתף עבור שני סוגים - כמו הרבה אורגזמות ככל האפשר או כמו שותפים רבים ככל האפשר. זה ברור מאוד, עם כל זה הבחירה של שותפים ככזה לא מחויבת.

אנשים כאלה לא אכפת מי יביא להם הנאה או יהיה לחדש את רשימת השותפים. לעתים קרובות הם, כפי שאתם יועצו לנו, הראשון מכירים, את השיחות הראשונות, להזמין את עצמם, יכול לקרוא בגלוי על כוונותיהם לטיסה לאחר היכרויות. הם לא מעוניינים בשאלת הפטמה של השותף, הם, באופן כללי, חושבים רק על ההנאה שלהם.

פחות סיבות תכופות להפרעות יכולות להיות תקלות הורמונליות בגוף, לעתים קרובות יותר אלה הם הפרעות נפשיות, שורשים עוזבים את העבר (אולי אונס או דוגמאות) ואפילו בילדות (כאשר הילד ראה אלימות או נגד השתתף בה). כדי לעזור אדם כזה יכול גם רק לריפוי על ידי מבצעים ושיקום ארוך.

עוּבדָה:

כרגע ב שלום יש סקס ארבעה אלפי אנשים.

כל הזמן רוצה סקס - זה לא נהדר. העיקר הוא להבין היכן מסקנה זו באו בכלל - מתוך "מומחים מוכרים", טלוויזיה, ספרים. תארו לעצמכם עובדה אחת או שהשותף רומז בעדינות שהגיע הזמן לעצור. אז הגיע הזמן לחשוב על האופן שבו התנהגות כזו הוגשה. ולפעמים ולרופא ללכת בכלל לא התערבות, זה בריאות.

תן סקס להיות בחיים כאחד ממקורות הנאה, לתקשר את הידע של השותף שלך ואת האהבה. אין צורך לעשות כת זה או ללכת לישון עם אהוב, איך כולם נמס, בהחלט בימי שישי. כמובן, כולנו יודעים היטב מה שאתה צריך לחיות בהנאה שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

הכל ידוע מזמן כי זוהי תגובה מגן של תת הכרתי שלנו. זה קורה כי האדם, בסופו של דבר, מכסה קשיים למין לובש שנים ארוכות וכבר שכח אותם.

בישראל, אין אזור לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא פשוט ללוות את הלקוח באירוע, שומר על השיחה ואת המודל ליווי של בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

באפשרויות כאלה, הוא התחיל לעזור מיוחד. אנשים שיש להם יחסי מין נסה לתקן את הדמות שלך.

מנקודת מבט של פיזיולוגיה, אדם שחי את החיים הרגילים וחלק ענקי של הזמן הוא עסוק, פשוט לא יכול כל הזמן, באופן כללי, לרצות סקס. לגוף אין מספיק משאבים. כן, אתה יכול רק לקיים יחסי מין כל יום במשך זמן מה. אבל ברגע זה יהיה משועמם. טוב יותר לתת סקס להיות פחות סביר, אבל האיכות שלה יהיה על גבי. זה אושר על ידי מחקרים - זוגות המתמחה במין כל פעמיים בשבוע לשקול את עצמם אפילו מאושרים יותר. אז הרגשות מהתהליך הם עדיין בהירים יותר, ואת מבחינה מינית להיות אינטימי כדי לדבר, ולא להיות משהו כמו שגרתית ולא קורוניה.

Просмотров: 1178 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar