Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

20:21
סטטיסטיקות מין שנאספו מרחבי העולם

כאשר גברת או גבר שואלים שאלות כמו: "כמה שותפים מיניים קיימו יחסי מין בחיים?"או" כמה פעמים יש לך יחסי מין?"ברוב המכריע של המקרים, לבדוק את האמת של התשובות הנרכשות קשה מאוד.עם, כראוי, צד אחד, statvestika הוא דבר אף הוא במגמה מתמשכת באזור אחד או אחר משקף עם דיוק תכשיטים. מצד שני, בעת איסוף נתונים על נושאים קפדניים כאלה, כמו מקרים מיניים, ישנם אנשים רבים רגילים להביע נסיבות אישיות. בכל מקרה, סטטיסטיקות מין, בסופו של דבר, לא צריך להיות looped, ולא את הפרט, עבור אחד או סיבות אחרות, נופל מתוך התכונות הממוצעת, אז זה לא מרמז על כמה חריגות או חריגה של אדם זה. סקס צריך להביא שביעות רצון וסטטיסטיקה - הדבר האחרון שאתה צריך לחשוב במהלך זה, כמו אנשים נהגו להביע, תהליך נפלא ונעים.

1 מי קודם לכן? 2 האם הערך של גודל? 3 שביעות רצון עם חיי מין 4 אלופים סקסיים כך לדבר 5 קטן ארוך, בקצרה .. 6 לעמוד בתנוחה 7 "כמה לי?..-

יתר על כן, כמה, כפי שנהגנו לקרוא, ממוצעת ספרה לאחר ניתוח כל התשובות, כביכול. בהחלט, ראוי להזכיר כי אחרי הכל, רוב האנשים שהסכימו להשתתף בסקרים דומים, זה לא הגיוני לשקר, כי, בעיקר, מחקרים אלה הם טבע אנונימי, ואת המידע היחיד שאתה צריך ציין הוא הרצפה, גיל, אולי את הסוג. לכן, באופן כללי, סטטיסטיקה מין שוחרר משקף את המספרים האמיתיים שניתנו על ידי זה בפרט, אבל מאוד איך כולם אומללים, עקרון החיים האנושיים. מה שהם פשוט יכולים לספר?

מי קודם לכן?אני

על פי סטטיסטיקת מין של מכון קינסי (ארה"ב, קליפורניה), צעירים, בממוצע, מוקדם יותר מהנערות נכנסו כיצד העניינים המיניים הינם מנהלים. זה יהיה רע אם לא הבחננו מה רגילים לקריאה שנערכה על ידי המחקר, הגיל הממוצע של החבר'ה במעשה המיני הראשון - שש עשרה שנים ותשעה חודשים. אני אתן קצת מאוחר יותר - שבע עשרה שנים וארבעה חודשים. על פי המדינות, הנתונים הסטטיסטיים הם כדלקמן: מאוחר יותר, תושבי הודו מתחילים להיות מינית, באמצע החיים - בממוצע, איסלנדרים יפרק עם הבתולים - בגיל ארבע עשרה שנים. בפדרציה הרוסית, נתון זה, לשים את זה בעדינות, הוא בן שש עשרה (נתונים על ידי VTSIOM).

האם הערך מתכוון?2

בשאלה הנוגעת לאורך המיני נראה חבר במדענים, לא נראה להסתמך רק על סקר של גברים. פרלודה לא סופרת. על פי מחקר של ד"ר פסיכולוגיה, ברנדאן זיטק (מכון קווינסלנד, אוסטרליה), משך המגע הממוצע של מגע מיני הוא כך מדבר על 5.5 דקות. ועל נתון זה, המאפיינים הלאומיים, כניסתה של קונדומים או נוכחות של ברית מילה לא משפיעים.

נתון זה משתנה די ברצינות בהתאם לאזור של הפלנטה. על פי עבודות מחקר של ד"ר ריצ'רד ליננה מהמכון. אולסטר, אורך חבר גדול קבוע על ידי אפריקאים.

לדוגמה, בתושבי ד"ר קונגו, פרמטר זה הוא שמונה-עשר ס"מ, והצעירים ממזרח אפריקה מערב גאנה - 17.3. ואפילו לא צריך להיות טיפש כי הממדים הקטנים ביותר הם אופייניים של אזרחי דרום מזרח אסיה.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. מספר, לקוחות הם צעירים משגשגים אשר הולכים רווחי מופיעים בחופשה, מטפלים ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. זה להרוויח זה די למדי, ואז לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

אין ספק, ראוי להזכיר כי בתאילנד זה 10 ס"מ, וב.קוריאה - 9.7. ואכן, על פי התוצאה, כפי שיותר מאיתנו התרגלו לומר, אותו מחקר, את אורך הממוצע של החבר של האדם הרוסי הוא קרוב מאוד לזה נראה midnoyemer - 13.3 ס"מ.

שביעות רצון מהחיים המיניים

אין זה סוד כי גברים לעתים קרובות יותר חווים אורגזמה במהלך יחסי מין. בנתונים, זה נראה סוף סוף: בממוצע, 75% של צעירים נראה להשיג שיא במהלך יחסי מין, ורק 29% של נשים יכול, לשים את זה בעדינות, לומר את זה ביחס לעצמם. באשר לגורם העירוני: סקסי ביותר, כפי שכולם יודעים, הניגרים מרוצים. 67% מהאוכלוסייה, לפי הבטחותיהם, 100% מרוצים מיחסי המין שלהם. מקסיקנים אינם מפוגלים מאוד מאחור - 63%. משקל נגדם להמציא את תושבי ארץ השמש העולה (רק 15% מרוצים מהם, כפי שנהגנו לקרוא, חיי מין), ולא משנה כמה קשה, הצרפתים הם 25%. שלח לעצמך עובדה אחת כי בפדרציה הרוסית מחוון זה הוא 42%.

סקסי רשמנים

רשומות - זה מה שהוא רחוק מאוד מן הסטטיסטיקה מין באמצע. לרוב, רשומות - סיבה לגאווה, אבל רשומות מיניות - מפנה, סיבה למבוכה של מי לגלות עליהם.

לדוגמה, המספר הגדול ביותר של מעשים מיניים ליום בקרב הגברים עשה תושב סינגפור בן 34 בלבד. באחד הצ'כית, כפי שאנו מבטאים, הבתים הציבוריים שהצליח לקחת 50 שבע חודשים, עם כל זה, כולם מביאים לקצה ההגיוני. זה מפתיע במיוחד, לוקח בחשבון את העובדה כי אין זרזים זקפה, זה נעשה בשימוש! בתורו, בין הגברות, כפי שהיינו קוראים, בעל הרשומה במספר מעשי המין עבור היום הוא שחקנית פורנו אמריקאית ליסה ניצוצות. היא היתה חברה מסוימת בתשעה מאות ותשע-עשרה! כמו כן, קשה לומר אם תגמולים כאלה יכולים להיות סיבה לגאווה.

פוריות זוטו הוערכה כלל בכל האומות. באופן רשמי, הפרי עצמו, כמו שאנשים נהגו לבוא לידי ביטוי, הגברת בהיסטוריה זיהתה את האיכר הרוסי Vasilyeva. היא גרה במאה השמונה-עשרה והפכה לאם, בקושי הכולל שישים תשעה ילדים שנראו כמו אור בסוף 20 יום הולדת. זמן מוקדם יותר כזה מספר עבור גברת אחת הוא שיא. בצעירים, אינדיקטור זה הוא אפילו גבוה יותר.

OHPHACIAL, SOMN, תתפח, איך נבלה את מרוקו סולאון Mulai, מרוקאי סולאי איסמעיל,. בהרמון שלו היו יותר מ -500 פילגשים שילדו אותו לפחות שמונה מאות שמונים ושמונה ילדים. ואת הדמות היא לא הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, מלא, כי רק הבנים נולד לקח בחשבון, ואף אחד לא נחשב בנות.

מעט ארוך, בקצרה ... 5

דיבור על משך הפעולה המינית. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי פרמטר זה יהיה ללמוד, אז אנחנו מדברים ישירות לגבי התקופה בין הקדמה של חבר הנרתיק ושפיכה. אחרי הכל, כמעט כל נציג, כמו הכל ברור, המגדר הענקי נוטה במילים, בסופו של דבר, hyperbulisate את גודל משלה, איך להתבטא על ידי איבר ביקורתי. לכן, מידע אמין ניתן להשיג באמצעות הנתונים הרפואיים עם הטכניקות המאוחדות שלהם וסקרים של גבירות גדלים של השותפים שלהם. אז, אורך הממוצע של הפין במדינה שהוקמה - 13.2 ס"מ.

הגורם היחיד שמשפיע על משך המסירה הוא הגיל. ואפילו לא צריך להיות טיפש יותר מאשר כמה שנים, מהר הם משלימים את התהליך.

לעמוד ב poson6

עזרים גלובליים של חוכמה מינית תחת הכותרת של קווארה קמה סוטרה ומראה שישים וארבעה תנוחות יציבה. זה יכול להיות כי, מחקרים מעשיים מודרניים באופן משכנע כי במציאות אנשים, זה הפך להיות יכול לשלוט לא יותר מ 40 מהם, טוב, עם כמה חוטים. ובכן, על העובדה עדיין צנוע יותר. עם זאת, ראוי להזכיר כי בממוצע, כאשר יש לך מין, זוגות להשתמש שלושה תנוחות. כי זה הממוצע, אתה יכול לבוא למסקנה כי כמעט כולם מספיקים ואחד.

"כמה לי?..»7

שאלת המספר העבר של השותפים המיניים מאשתו / בני זוגו או אדם אהוב מתעניין כנראה כמעט בכולם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הנתונים הסטטיסטיים של מין מאפשר לך לענות על שאלה זו, אם כי, בוודאות, פרמטר זה הוא יותר כמו אנשים נהגו להביע את זה בעדינות, לבדוק את זה לא נראה לראות איך הכל ברור, אפשרי, ואת הנתונים נלקחים רק מתוך דברי המשיבים. במדינה שלנו, הספרה הממוצעת משתנה בטווח של ארבעה עד תשע והוא מאוד תלוי ברצפה להיות ראיין.

גברים בממוצע הם מופרדים על שבעה שותפים, גבירותיי בערך 3. על פי אותו קליפורניה מכון קינסי, גברים בגיל העמידה היו 6-8 שותפים מיניים, וגברות קורא על 4. אין האירופים עיכול. ברור, על פי המחקר, כפי שכולם מובנים, האירו של חברת Gynecology, בממוצע, האירופים Zo כל החיים, באופן כללי, להיכנס לקשר אינטימי עם 10 שותפים, ואדם 30.

תקף, אשר, לא לספור את הדרך, כפי שאנו מתייחסים אליך בזמן, זה discouraged, אולי לשים את זה בעדינות, לדעת כמה אנשים בחיים היו שותפים מיניים? את התוכן של המאמר, ואת המשיב עצמו לא להקל על זה.

נערות ליווי בראשון לציון

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני צריך לומר שאנחנו יכולים לפתור את הקשיים איך כולם להבין, חיי מין.

מדענים, חוקרים, סוציולוגים אוהבים להביא סטטיסטיקה ולגלות דפוסים כיצד אנשים משמשים להביע, מגוון של דברים. סטטיסטיקות סקס - ללא יוצא מן הכלל. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי מעת לעת זה מאוד מעניין לקרוא מאמרים כאלה, לגלות מי ומה קורה במיטה כאשר ובאיזה כמויות. אתה יכול אפילו "לנסות" נתונים סטטיסטיים על עצמך. אבל זה לא שווה להשתמש בהם כשליטה.

מידע עמיד פגמים רוסים הוליד שיפוט מוטעה כי ליווי משהו, עם בושה, מה שזה לא lishically שותק. עכשיו יחידות יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

בפרט, כשזה מגיע לסטטיסטיקה מין. לא משנה איזה זוג הם בודדים. 2 פעולות מיניות דומות לא קורה. ולא בסטטיסטיקה משהו כתוב - לא אומר שאתה צריך גם. איך אנחנו רגילים לקרוא, לא להסתכל על אחרים, במיוחד כאשר הוא, בסופו של דבר, זה נוגע לישון.

Просмотров: 119 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar