Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

17:42
ריקודי חשפנות

ריקודי סטריפטיז הם ריקודים אירוטיים שבהם המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה, בדרך כלל תוך כדי ביצוע סטריפטיז איטי. מועדוני חשפנות מציעים אותם לעתים קרובות כחלק מהבידור שלהם.

המונח "סטריפטיז" תועד לראשונה באנגלית בשנת 1896. פירוש הפועל "לחשוף" פירושו "לבצע חשפנות".

המילה סטריפטיז שימשה תחילה לתיאור פעולת הסרת הבגדים על במה, כדי לפתות אנשים לצפות בהופעה. זה ידוע גם בשם "קולפים ושייקים".

המונח הפך פופולרי למשמעות המודרנית יותר בשנות השלושים של המאה הקודמת, כאשר הוא שימש לראשונה בסרטים ובעיתונים. זה נתפס כריקוד אירוטי שירגש אנשים שצפו בו. הסיבה לכך היא שבדרך כלל זה היה כרוך בהורדת בגדים, אשר חושפים חלקים בגוף שבדרך כלל אינם נראים על ידי אחרים.

בתרבויות רבות, ריקוד זה שימש לעתים קרובות כדרך לנשים להרוויח כסף או כבידור לגברים ששילמו להן עבור שירותיהן. במדינות מסוימות, לעתים קרובות אסור לחשפניות לגעת בלקוחות או אפילו לדבר איתם בזמן ביצוע הפעולה שלהם.

סטריפטיז הוא סוג של בידור ארוטי הכולל הסרת בגדים למוזיקה. האקט עשוי להסתיים בעירום מוחלט של רקדן, אשר עשוי להיחשב כאקט מיני או לא. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Haifa.php

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה בשנת 1938, אם כי הנוהג היה פופולרי לפחות מאז המאה ה-19.

אמנות החשפנות התפתחה מסגנונות ריקוד כמו מופעי ה-can-can והבורלסק הוויקטוריאניים הצרפתיים.

ריקודי סטריפטיז הם מופעים של אישה או לפעמים גבר שבהם המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה.

ההופעה מועלית בדרך כלל במועדון לילה או במקום ציבורי אחר, וניתן להופיע כפריט בידור בורלסק, כחלק ממופע חשפנות או כאקט בהפקה תיאטרלית.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה, בדרך כלל כשהוא עומד על במה חשופה או יושב על כיסא. זה מבוצע בדרך כלל על ידי אישה. האקט יכול להיות סולו או חלק ממופע עם רקדנית אחת או יותר.

סטריפטיז עשוי להתייחס גם לאירוע בו נשים מסירות את כל בגדיהן במהלך הערב למטרות בידור ו/או גיוס כספים ("גיוס תרומות חשפנות").

סטריפטיז הוא סוג של בידור אירוטי שבו שחקן מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה מול אחד או יותר מהקהל.

זה לא רק על העירום, זה על הקנטה.

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה בשנת 1938 כאשר היא שימשה לתיאור אופנה חדשה בתיאטראות בלונדון, ועד מהרה הפכה לשם נרדף ל"ריקוד אירוטי". המונח "להקניט" הוא מהפועל הצרפתי "עייף", כלומר "למשוך" או "למשוך החוצה". במילים אחרות, הרקדנית הייתה מסירה לאט את בגדיה בזמן שהיא רוקדת, ומשכה את הרגע עד שלבסוף חשפה את עירום שלה בסוף הופעתה.

Просмотров: 68 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar