Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

20:21
ליבידו מואר בגברות: כבודם או פגמים?

מעשיו של הנערה והבחור אינם יכולים להתקיים ללא חיים אינטימיים. בכמה זוגות, סקס מגיע ראשון. וזה הסבר לוגי: אנשים מין לפתוח אחד את השני. באופן ספציפי בתהליך זה אתה יכול לקרוא שותף.

התוכן של המאמר

1 מהו ליבידו ומה זה יפה? 2 רקע ליבידו מואר 3 ביטויים של ליבידו מופקע 4 סטטיסטיקה מרתקת 5 מה לעשות אם ליבידו יתרוצף בגברת

צריך למצוא אדם ליד אשר יבוא במין. במבט ראשון כזה ניצול נשמע מדהים.  אבל בעיקרון, שותפים צריכים להרגיש בטוחים יחד במיטה. אבל יש מצבים שבהם הליבידו יתרוצף בגברות הופכים לאסטרבלד גדול בצמד. יש להסביר שאלה זו.

מהו ליבידו ומה זה יפה?אני

תחת המילה "ליבידו" אנשים מבינים את הרצון למין השני. אנחנו יכולים לומר כי ליבידו - אספקת אנרגיה שנולדה בשל אינסטינקט מין. ב פרסומים מדעיים מסוימים, ליבידו להשתמש כמו שם נרדף "אטרקציה מינית". למרות "הרצון למין" וליבידו והם מושגים שונים מאוד והגדרות.

אנשים יכולים לקיים יחסי מין בלי תשוקה. לדוגמה, אם האישה היתה עייפה אחרי העבודה, והצעיר רוצה קרבה אינטימית. או שיש מצבים שבהם הגוף ברמה הפיזית לא יכול לספק את הגוף. לדוגמה, אם הצעיר בא אחרי יום רפה ואישה פתחה אותו. והמוח מנקה שהכל על מנת לעבור בצורה מושלמת, אבל הגוף ברמה הפיזית לא יכול להגיב על ההתנהגות המינית של הנערה.

למעשה, את הרעיון של "ליבידו של נשים" מחבר את כל המאפיינים של מין מין אטרקציה פיזית. את שביעות הרצון של הגברת מן החיים סקסי תלוי בזה.

יש לרמז כי תשוקה מינית אינה משפיעה על קבלת אורגזמה. בשל המבנה של הגוף של אדם ברמה הפיזית, אתה יכול לקבל אורגזמה ללא אטרקציה מינית ותשוקה.

ישנם שני נכסים של סקסיות אצל נשים וגברות:

ביו; מֶדִיוּם.

תקשורת של 2 שדים דבר גדול יותר או קטן להשפיע על האטרקטיביות הסקסית של הגברות. אם ביו ואת הניואנסים הנפשיים משלימים זה את זה, אז הרצפה היפה אין קושי עם ליבידו. במקרה לא נעים, הגברת הופכת להיות חסרת עניין בחיים סקסיים עם גבר.

Libido של נשים מואר יכול להיות מספר סוגים:

ליבידו זינק מתבטא בגברות במהלך החיים. לדוגמה, תנאי מוקדם עשוי להיות מתח, אי שביעות רצון סקסית בחיים אינטימיים ולא.ד '. האקלים ליבידו מתבטא בגברות בגילאי 30 שנה. זה קשור לתצורה בגוף של הנשים. הסיבה הברורה ביותר - שיא. ליבידו מולדת מתפתח מגיל צעיר. חישובים ליבידו מתבטא בכל גיל. זה מציע את התשוקה המינית הגבוהה ביותר ותשוקה שאינה מושכת סטייה מינית. כמה בנות הם מבולבלים 5 ליבידו עם סטייה סקסית. התשוקה המינית הגבוהה ביותר עשויה להיות בשל המחזור הווסת. הוא אישר מדעית כי מול הווסת ואחרי נשים מגדילה את הצורך המיני.

יש מספר עצום של סיבות שיכולות להשפיע על הליבידו. למרות הגורם, למשל, מתח או כישלון הורמונלי יכול להפחית את הליבידו בגברות ולהגדיל אותו. בכל מקרה, זה נחשב סטייה קטנה, ולכן צריך לנקוט צעדים מתאימים לנרמל את ליבידו וייצוב של בריאות מינית.  

כמה נשים מנסים לא לשים את תשומת הלב שלהם לעובדה כי הרצון הסקסי שלהם משתנה. כתוצאה מכך, היא מובילה רק לתוצאות רעות וללא עזרה של הרופא לא יכול לפתור.

רקעים של Libido2 overprice2

יש מספר קטן של גבירות שנולדו עם ליבידו מופקע להילחם בו לאורך כל החיים. זה חלק קטן מאוד של הרצפה היפה. בכל המקרים האחרים, ליבידו הועצה מתבטא כתוצאה מההשפעה של סיבות שונות.

סיבות מקומיות הן הגבלות הקשורות לנשים. הרקע הפופולרי ביותר ליבידו:

תצורות ברקע ההורמונלי של הגברת; סיבות נפשיות, כגון מתח, דיכאון. תנאים מוקדמים הקשורים לפציעות מוח; כל מחלות פסיכולוגיות, למשל, סכיזופרניה, אפילפסיה ולא.ד '. כמו כן, התפתחות של מחלות פסיכולוגיות עשויות להשפיע על שימוש בסמים ולחומרים נרקוטיים. מחלות האורגנים של הגברת המינית.

אנו נראה את כל התנאים המוקדמים ביסודיות בסדר.

הגברת מתגוררת בחברה כי יש לה השפעה של מספר עצום של גורמים חוצות כגון עבודה בעבודה, צרות תוצרת בית, גידול ילדים. כל זה מופיע על הגברת. כתוצאה מכך, עייפות היא נצפתה, דיכאון, אדישות - כל מרכיבי הלחץ.

באופן טבעי, במצב כזה של הגברת לא יכול להיות חיי סקסי רגיל. ואז המיניות המועילה ביותר בגברות מאופיינת כשיטה להיפטר מצב רוח מגעיל ודיכאון לאמצעים של חיים אינטימיים. הוא אישר מדעית כי למין יש השפעה חיובית על הגוף ועל מצב הרוח של הגברת בשל פליטות ההורמונים.

כישלון הורמונלי - זהו הפופולריות השנייה של ליבידו מואר. בחקירת הפרת המערכות הרבייה והאנדוקרינית מתרחשות בתצורות ברקע ההורמונלי של הנערה. התופעות הקלוריות ביותר של כשלים הורמונליים מתרחשות בתקופה של גיל המעבר, הריון, במהלך הבשלת הנערה ותחילת הווסת. נערות ליווי במרכז

בכל מקרה, הכישלון ההורמונלי הוא אחד הנסיבות של הליבידו העריך בגברות.

ברור לכולם כי חומרים נרקוטיים מושפעים מאוד מן הגוף האנושי ללא קשר לרצפה. רוב המחלות הפסיכולוגיות מתפתחות על בסיס צריכת סמים. הקומה היפה לא לחדד את תשומת הלב על העובדה כי כמות עצומה של מין וחבר 'ה להשאיר תוצאות רעות על הגוף של הנשים.

התקשות רוסית ומידע פגמים נזרעו מבט שווא שהליווי הוא עכשיו משהו, בבושה, שניתנה לעובדה זו חייבת לשתוק. אבל יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

לדוגמה, בשל השינוי המתמיד של שותפים, האפשרות של מחלות לתפוס המועבר על ידי השיטה המינית (STD). עם כל זה ברמה הנפשית, הגברת חוששת מורת רוח של החברה וזה מקביל לזה.אין נורמות נוספות וכללים בחברה המודרנית המסדירות את מספר השותפים המיניים.

לפי הנתונים הסטטיסטיים, ליבידו הועצה יש גבירותי שהתחילו חיים אינטימיים בגיל צעיר, לא קיבלו גם כיתה סקסית מחיי מין. כי עם הזמן, התשוקה המינית לגברות רק הולך וגדל.

גילויי ליבידו במחיר מופקע

ההשלכות של הליבידו המועילה בגברות מתבטאות בחיי היומיום. אם לא ניתן להשתמש במסיבות הפנימיות ולנתחו, לא ניתן להתעלם ההתנהגות בחיים הרגילים. לדוגמה, נדודי שינה וחוסר תיאבון יכול להמשיך ולהפריע לגברת במשך כמה חודשים.

אלה תופעות כאלה, אשר מהצד לא יראו את הצעיר, ולא חבר, ולא קרובי משפחה. אבל הסיבות הפנימיות האלה משפיעות על התנהגות הגברות בחיי היומיום. מכל מקום, ליבידו יתר באה לידי ביטוי במצבים שונים ובמצבים שונים המפריעים לעשות פרנסה טובה.

הסימן הראשון של הליבידו מועטף הוא גברת לא מרוצה סקסית. כתוצאה מכך, הגברת הופכת עצבנית ולא יכולה לשמור על ההתנהגות החברתית שלו תחת שליטה. מן הצד זה אולי נראה כי זה לא מרוצה ליידי, רשע ובאמצעי. בשל ליבידו הועזקה, היא תמיד חסרה חיים אינטימיים, והיא מרגישה אי שביעות רצון.

עוד דוגמה קליט של ליבידו מועצה - מספר עצום של שותפים מיניים. גברת במצב כזה יכול לקיים יחסי מין עם כמה שותפים מיד.

במקרה זה, הגברת מנסה להוריד תשוקה סקסית בשל שינוי תכופים של שותפים מיניים. כל ההבדלים הפסיכולוגיים כגון פסיכוזה, סכיזופרניה יכולים לשכב בבסיס ליבידו מופקע בגברת.משוכפלים מחדש של חריגות מוח עקב פציעות משפיעות על הליבידו בשל העובדה כי פעילות המוח הנמדדת מופרת ותצורות מתרחשות בו. בתצורות הקרובות, מספר עצום של השלכות שליליות הם ענקיים.

אבל אפילו במקרה זה, לא הרבה אנשים כמו, כאשר נשים היו מספר עצום של בחורים לפניו. כי הגברות צריכות להסתיר את הרפתקאותיהם. בקרוב, היא פשוט לא תעמוד בכל לחץ נפשי. זה יוביל למצב של דיכאון ומתח.

לדברי סטטיסטיקה, גבירות עם ליבידו מנופח בפועל את השיטות הסוטה ביותר של הידבקות סקסית. אלה הן גבירות ונערות שלא אוהבות סקס מסורתי.

איסוף מקצועי רוצה לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים לעבודה.

יותר, הם מנסים לשנות מין על חשבון צעצועים סקסי.

באופן עקרוני, פנטזיות סקסיות כאלה נשים יכולות זן ומבוכה.עם טיפול בסמים, הרופא קובע מעכבים וגונדרטרופין רילינג כדי להוריד את הורמונים איברי המין. ריפוי שאינו סמים מכיל פסיכותרפיה אישית וקבוצתית.מידע נוסף כיצד להעלות את הליבידו על גבירותיי, תלמד מהמאמר שלנו עוד יותר על הקישור.

סטטיסטיקה מרתקת 4

אתה יכול לדמיין כי אלה הם שניים - שלוש פעמים בשבוע.

לדוגמה, האמריקנים קיימים יחסי מין בסביבות שמונים ארבע פעמים בשנה. הגיוני, כי 56% של נשים של אמריקה מעדיפים רשתות חברתיות במקום סקס. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. ליבידו מואר בגברות עשוי להיות תוצאה של כישלון הורמונלי בגוף. תשוקה סקסית מתמדת היא גדולה, רק יש הזדמנות ליישם את זה.

כי אנשים נפגשים זה את זה, המצב שבו הליבידו של 1 גבוה או נמוך יותר מאשר הליבידו של האחר עשוי להופיע.  על פי הסטטיסטיקה, הועזק ליבידו בגברות בגילאי 30 עד 40 שבע שנים. באופן ספציפי, בגיל זה, הגוף מתחיל ללכת לשלבים הבאים של התפתחות מינית.

כ -50% מהגברות הנשואים מרגישה יתר על המידה ליבידו במשך ארבע שנים של חיים יחד. זה עשוי להופיע בשל העובדה כי מין הפך לשגרה באותו או האדם אינו משלם תשומת לב כלפי חוץ. כל זה תנאי מוקדם לגבי אי שביעות רצון מינית של הגברת, וכיצד היא עוקבת אחר תשוקתה המועילה לשנות את המצב.

על פי הסטטיסטיקה של הפורטל YouPorn, כל אדם 4 באתר - ליידי. מתוך 20 ארבעה, 000 נשים שנסקרו וגברות על 10% נראה פורנו כמה פעמים ביום וכ -17% להזין את האתר פעם ביום. עם כל זה, 55% של נשים פשוט לא מהווה כי הם מעוניינים לראות וידאו דומה. כמעט 30% מהנשים מאוננות בכל פעם שצפו פורנו.

Libido סקסי עשוי להגדיל בשל מתח. כ 19% של נשים להסיר כלים מתח לאוננות ולצפות פורנו. זה קובע כי ליבידו עשוי לסמוך על סיבות חיצוניות ועושה השפעה על הגוף להשפיע על הרמה הפיזית.

כתוצאה מכך, ניתן להסיק את כל הנתונים הסטטיסטיים: תשוקה סקסית לחבר 'ה נמצאים ברמות שונות, אך בשל סיבות חיצוניות, המחוון עשוי להיות שווה. ליבידו בחורים ביחסים גם ביסודו, כמו הליבידו בגברות. הקורס לא יוכלו להיות מורכב ביחסים אם הליבידו 2 אנשים שונים מאוד.

מה לעשות אם ליבידו מועצה יש אישה 5

כאמור לעיל, הליבידו העריך עשוי להיות ביטוי לא קבוע - בעקבות תצורות ברקע הורמונלי.  הליבידו הזה מייצב לאורך זמן. אבל יש מצבים כאשר הליבידו ואת מצב הרוח המיני של הגברת לא יכול להשפיע ללא עזרה של אחרים.

ואז תוצאה של חיי מין הופכת חוסר שביעות רצון בחיי מין. לכן, הגברת צריכה להיות המכונה גינקולוג. רק הוא ימנה גברת את האבחון הנכון ובקרוב יסייע להיפטר מבעיות כדי לנרמל את ליבידו.

ישנן מספר שיטות כדי להוריד את הליבידו העריך:

אֲנָשִׁים; תְרוּפָה; מִבצָעִי

ראשית, נשים יש לשים לב ליום שלך. לדוגמה, אם הגברת ליום היא כמות קטנה של פעילות גופנית, אז זה צריך לגדול.

בשביל זה, אתה יכול להתחיל לרוץ לפני או אחרי העבודה, להירשם בחדר הכושר או על קורסים יצירתיים. עומס גדול יוביל לירידה בתשוקה סקסית בסוף היום. ליידי רוצה פשוט לשכב במיטה ולהירגע יום רווי ופרודוקטיבי.

באופן טבעי, אתה צריך תזונה נכונה לאורך כל היום. הוא אישר מדעית כי שוקולד מריר ואגוזי מלך הם הגדלת התשוקה המינית כי יהיה צורך להסיר אותם דיאטה קונבנציונלית שלהם. גם במקום תה כהה או ירקרק המסורתי, אתה יכול להשתמש תה מרגיע: מנטה brazers, קמומיל ו t.ד '. כל אלה הם דרכים שלא יחריפו על ידי ליבידו מועצה, והם לא יהיו חופשיים מקושיה.

אם ליבידו יתרוצף בגברות הקשורות למחלה פיזית או פסיכולוגית, אז הצורך לראשונה לרופא, אשר ישים אבחנה ברורה ורשום תרופות או ריפוי מבצעי. את ההשלכות של עניינים מראש בריאות שלהם בתחום זה יכול להיות תקנה או לריפוי קשה. סקסופתולוגית תמנה מחקר נכון ובסופו של דבר תיצור תוכנית לריפוי, אשר קווים את הגברת של ליבידו סקסי שלה.

עם hypersexuality, הגברות לא יכול לשמור על הרצונות שלהם תחת שליטה מוכנים ליישם את הרעיונות הבלתי חוקיים ביותר.הגברת יכולה להבין שיש לה ליבידו המום. זה בדרך כלל מלווה אוננות עודף, נטייה לקבץ סקס או לאלימות.לדברי סטטיסטיקה Durex, מ 20 6,000 אנשים הרוסים יש סקס על 100 40 פעמים בשנה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. זה יכול להיות גם הוגשו כי באופן עקרוני הליבידו הרוסים גבוהים יותר מאשר הליבידו ב Yankees. זה קשור לרמה של החיים ואת מספר העבודה.מספר מתאים מסוים של מין לאדם לא. זה הכל באופן אישי.

אוננות כאן חלשה כאן: לפעמים הועזק ליבידו על גבירותי יהיה מקלקל באופן משמעותי את מצב החיים ומוביל לעובדה כי האישה היא בזמן לחשוב על סקס ולא יכול להתרכז בעניינים יומיים. במקרה זה, אתה צריך לפנות לרופא ולעבור בדיקה מקיפה, כולל כדי להעביר בדיקות לרמה של הורמונים. אולי כישלון מסוים שצריך התאמות התרחשו בגוף. לאחר מכן רמת הליבידו מנורמל.

Просмотров: 81 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar