Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

22:51
אני רוצה להיות התוכן, כי ..

שלא כמו הגישה השלילית של החברה לתוכן, נערות רבות לראות את היתרונות שלהם במצב זה. לא רק כסף היה לשמש תמריץ מחפש חסות. לפעמים מוטיבים אישיים ואורח חיים מועדף לשחק תפקיד מכריע. אנו נבין מדוע הנציגים הנמוכים מאמינים שהתוכן טוב יותר מהאישה.

אני רוצה להיות התוכן, כי אני עוסקת בקריירה או במחקר

הקריירה או המחקר הם לפעמים לא תואמים כמעט עם חיי משפחה מלאים. במיוחד כאשר הילדים מופיעים. בנות רבות לעשות בחירה לטובת שיפור עצמי והכשרה של עצמם כמקצוען, במקום borscht ושכבות. התוכן הוא הרבה יותר קל לשלב עם קידום של קנה מידה הקריירה או אימון. בנוסף, החסות יכול אפילו לתרום את זה באופן מהותי כמו מערכת יחסים של הבוס עם אנשים בכירים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

בנות רבות מחפשות בכוונה לקוחות, כך שהם משלמים להם ללמוד במכון או עזרו לגלות את עבודתם. וזה צעד יפה יפה כי, במקרה של יחסים לשבור עם חסות, הילדה תהיה הזדמנות לספק יותר.

אני רוצה להיות התוכן, כי אני לא הולך להתחתן

יש סוג כזה של נשים בשם "חזק ועצמאי". הם לא רואים את עצמם נשים, אבל באותו זמן צריך חברה גברית. גלול בפגישות דייקן ללא התחייבויות - טיפש מספיק מה שנקרא "יחסים חופשיים" - יעיל מדי על המשאבים שלהם (יופי ונוער).

עיצוב של בנות כאלה - הפורמט המושלם של מערכות יחסים. והשירות הבא והחומר זמין. אז הבנות לספק את הצרכים שלהם, אבל באותו זמן להישאר חופשי באופן רשמי ועצמאי.

אני רוצה להיות התוכן כדי להעלות את ההערכה העצמית

נראה כי הערכה עצמית קטנה יכולה ללכת לתוכן, כי זה הרבה נשים בטוח. למרבה הצער, הרבה בנות אפילו עם מראה יפה יש הרבה קומפלקסים. הם הופכים לתוכן לראות שהאדם מוכן להעריך את איכותם, אפילו בחומר המקבילה. זה מאוד חשוב להם.

לעתים קרובות, בנות מבלים שנים על מערכות יחסים עם בחורים שלא יביאו פרחים או שוקולד לחופשה. להיות התוכן, הילדה מקבל מתנות וכסף גדול הוא רק בשביל העובדה שזה בחיים של גבר. כך, הם מקבלים סיפוק רגשי לפתור את בעיותיהם עם מתחמים וכן הערכה עצמית קטנה.

אני רוצה להישמר כי ראוי לכל הטוב ביותר

בנות עם מתקנים כאלה לבחור את נתיב התוכן, כפי שהם מבינים שרק אדם עשיר יכול לספק חיים מפוארים. וזה:

  • קנה דברים המותג;
  • טיולים בחו"ל;
  • מתנות יקרות (סמארטפונים, תכשיטים, קוסמטיקה);
  • עלית אוטומטי ודיור;
  • היכולת לדאוג לגבי עצמך (ספא, יופי פיל מרכזי כושר);
  • כמה נשים לא רואים אושר בעלים אוהבים או ילדים, הם שמחים רק עבור הטבות חומר. להגיע לכל הבעייתיות ביותר ואתה חייב לחפש מתווך. החסות יכול לתת את התוכן כל התוכן הרצוי.

    Просмотров: 89 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar