Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

15:21
אנדומטריוזיס ומין: כאב כאן לא מקום

אנדומטריוזה היא אולי אחת מהדרך שבה אנו מדברים כל הזמן, לעתים קרובות למצוא נשים. אולי להמשיך ליהנות חיים סקסיים ללא כאב, אם הרופא לשים את האבחנה הזאת בשבילך?

התוכן של המאמר

1 סקס להיות! 2 ראה עבור המחזור שלך 3 הרדמה 4 חומרי סיכה 5 תנוחות 6 קצב 7 נכונות קרב 8 תוכנית ב

סקס להיות!אני

במקרה של אנדומטריוזיס, תאים כמו רירית הרחם (שכבה פנימית של הרחם) גדלים מחוץ לחלל הרחם. כמעט כל הבנות יודעות שכולם יודעים, הסימפטומים העיקריים של מחלה זו הם הכאב של הדימום החודשי והקבוצה. אבל זה לא הכל.

של הסימפטומים הבהירים ביותר של המחלה, אתה יכול גם להתקשר כאב רכשה ועייפות. וכן, אנשים רבים חושבים, כמה נשים יכול גם לחוות רגשות כואבים במהלך יחסי מין.

ויקטוריה ברוקס - צלם מניו יורק. ואכן, על אנדומטריוזיס ופיכוח דילמות, היא לא יודעת לא קודרת. "הכאב ממין היה כל כך חזק, כי נראה כאילו האורגזמה האפשרית לא היתה, בסופו של דבר,. היא ביצעה את כל ההנאה שקיבלה ממין "- זוכר ויקטוריה.

תסמינים של אנדומטריזה משתנים מן הגברת לגברת.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. שוב ושוב, לקוחות - צעירים משגשגים, שהם אשר מחפשים לטובה בחגיגה, הליכה תחת יד עם אישה יפה. רווח זה מספיק, על מנת לכסות לחלוטין את עצמו כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

מחלה מסוימת סוף סוף ממשיך את הפשוט ביותר, השאר מתמודדים עם איך אנחנו מביעים, מכלול שלם של תסמינים אחרים ורגשות. האם אפשר לעשות משהו סוף סוף להקל על עצמי?

תהיה בטוח! נסה תנוחות שונות, בהחלט להחיל lubrikant, מדבר עם השותף שלך בגלוי ויחד מחפש שיטות כדי לדבר עם כל העונג השני אפילו ללא חדירה (אם בתקופה מסוימת של זמן זה לא מציאותי). כרגע נעצר בפירוט רב יותר.

חפש את המחזור שלך2

עבור רוב נוחות הנשים הנגרמות על ידי אנדומטריוזיס, הוא ללא שינוי. אבל במהלך הווסת, הכאב נעשה מעונה עוד יותר. ומזמן הזמן אי נוחות הוא סוף סוף התגבר במהלך הביוץ - זוהי האפשרות של ויקטוריה.

מעקב אחר כמה מאיתנו כל הזמן אומר את המחזור שלך, אתה יכול לעקוב אחר הסימפטומים שלך. אז אתה תהיה לעכל אשר תקופות של המחזור כפי שהיו לך יותר / פחות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, כואב. אתה יכול לעשות את זה בתוך לוח השנה קרטון רגיל, בלוח השנה בטלפון שלך או רק להוריד לפחות חלק איך כולם יודעים, יישומים בחינם.

כמו כן לא חיפשו לתקן את רמת הכאב באותו יום או אחר של החודש.

Ansthic3

החל משככי כאבים מותרים. אתה יכול להתייעץ עם הרופא, כך שהוא הרים מוצר מתאים לך.

הרדמה תופעה בערך שעה לפני סקס. אם נדרש, אתה יכול לאכול עוד גלולה כבר לאחר יחסי מין - אם אי נוחות עדיין מרגיש.

Lubrekants4

"אם יש לך אנדומטריוזיס, חומר סיכה הוא החבר הכי טוב שלך," אומר ברוקס. כמה נשים עם אנדומטריוזיס, זה הפך אפשרי, עשוי לחוות כאב במהלך יחסי מין מתוך חוסר סיכה. ברייאנס, באופן כללי, אומרת כי במהלך המין היא יצרה זיכרון, כאילו הנרתיק שלה "חזק מדי".

החל כספים על בסיס אקווה או סיליקון. לא לשמור את חומר סיכה ולהוסיף יותר, אם הנרתיק מתייבש. "אל תפחד חומר סיכה, גם אם נראה שזה לא נחוץ לך.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה יסודי כדי להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המעמד יעשה חברה מצוינת.

סיכה, סיכה, סיכה. ולאחר מכן לסוך יותר, "מומלץ ברוקס.

אם יש לך אנדומטריוזיס, אתה יכול למצוא את המין בתנוחות מסוימות גורם לכאב חזק בשבילך. שים לב כי באותו זמן, יותר מאשר במקרה, זה יכול להיות כואב במקרה זה, כפי שכולם יודעים, תנוחה מיסיונרית רגיל ידוע - בשל הטיה של הרחם ואת עומק החדירה.

הניסוי עם פשטידות שונות. אז אתה והשותף שלך יכול להבין אילו תנוחות יש להימנע. "בשבילי, האידיאל של הכל, אם כן, יש תנוחות עם חדירה רדודה", מניות ויקטוריה. תוכל לחוות תנוחות של כפות ואפשרויות, שבה אתה נמצא על גבי. "לשחק סקס. זה יכול להיות מאוד כיף, "אומר ברוקס.

Rhythm6

החדירה העמוקה ביותר ארנקים מהירים יכול להגדיל את הכאב. הליהוק הנאמן retm.

לדבר עם בן זוג ולבקש ממנו להאט. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאתה תנוחות שבו אתה מנהל את הפעולה. אז אתה יכול לשלוט על מהירות ועומק החדירה.

נכונות קרב 7

דימום פסטואלי (דימום של סקס) - סימפטום מתמשך של אנדומטריוזיס. זה עשוי להתחיל כך לדבר בגלל גירוי וכאב של רקמות. זה צריך להיות מבושל עבור סופי כזה מראש.

אתה יכול להוסיף מגבת או לזרוק את האריזה של מפיות על שולחן המיטה. אין ספק, ראוי להזכיר כי אם דימום יקרה, אתה יכול במהירות להסיר הכל. והוא גם עומד מראש איך לדבר עם portner ולמנוע אותו על דימום אפשרי.

תוכנית B8

על אותו חדירה, הכל לא כל כך fabboring. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אתה יכול לקבל תענוג מ preludes, עיסוי, נשיקות, אוננות הדדית ועניינים אחרים. זה גם יעזור להתקרב אליך יחד.

ויקטוריה ברוקס מסכימה כי סקס הוא לא רק חדירה. "תן לי ליהנות מכל רמות האינטימיות בעצמך," היא ממליצה.

כן, אנדומטריוזיס יכול להיות בעל השפעה שלילית על החיים הסקסיים שלך. אבל זה בכלל לא, באופן כללי, זה אומר לך, באופן כללי, זה נשאר רק כדי להיכנע וכיצד לשים את הצלב על ההנאה שלך. ובשבילך, בשום פנים ואופן אתה צריך להאשים את עצמך. "אף פעם לא לגנות את עצמך לאנדומטריוזיס. הוא לא מכיר אותך, וגם לא שלך, כפי שכולם אומרים, חיים סקסיים, "ברוקס מסכם.

Просмотров: 4291 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar