Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

22:52
איך האטרקציה המינית שלך ב -20, 30 ו -40 שנה

סקס ותשוקה מינית מאחדים הרבה: חיבה, אהבה, כבוד, חום ורוחני, רכות וסמיכות. כל אחת מהרגשות הרשומים, התחושות והרגשות נבדקות באותה מידה על ידי קשישים ונציגי הדור הצעיר.

התוכן של המאמר

1 מה הנורמה 2 כיצד להגדיל במהירות את הליבידו

עם זאת, יש משהו שהשתנה באופן משמעותי עם הגיל - אטרקציה מינית.

רוב האנשים הבוגרים בריאים יש כיף ועניין במין עם הגיל, אבל אחוז ניכר, בדרך זו או אחרת, פרצופים אופייניים (ועל כמה - לא נעים) של ההשלכות של "העתיד".

המידע המוצג להלן מפתח מפורט יותר יעזור לך להתמודד עם שינויים בהירים הקשורים לגיל, הגבלות פיזיות וסדרי עדיפויות, כמו גם עם ההשלכות של החלטות מסוימות הקשורות לגירוי התשוקה המינית.

מה זה נורמלי

אטרקציה מינית - מה זה? דירות דיסקרטיות

אולי רבים יחשבו שהתשובה לשאלה זו היא פשוטה מאוד, אבל היום מדענים רבים עדיין לא יכולים לבוא לדעה אחת כי הוא מסתתר תחת המושג "אטרקציה מינית". עם זאת, הם יוכלו להדגיש את המשמעות של 20, 30 ו -40 שנה בשתי נשים וגברים יוכלו להדגיש את החשיבות של תפקידו ב -20, 30 ו -40 שנה.

- ב 20 שנים

באדם: טסטוסטרון (הורמון הכרחי עבור התרגשות מינית) הוא בדרך כלל גבוה בגיל 20, כמו אטרקציה מינית טבועה.

עם זאת, בתקופה זו, נציגים רבים של מין חזק מודאגים מאוד על חוסר הניסיון המיני, ויותר מ 8% של צעירים מחויבים לתפקוד זיקפה (ED). הסיבות לשטויות לא נעימות מופחתות לבעיות רפואיות או נפשיות, אשר עשויות להיות מלווה גם בסיכון למחלות לב וכלי דם.

נשים: נציגי מין הוגנים הם פורה יותר בתקופה של 16 עד 20 שנה בהשוואה לשנים שלאחר מכן, שמוביל רבים למחקר של טרמינולוגיה מינית וחייד מחדש את העדפותיהם, הרצונות והפנטזיות שלהם.

עם זאת, מדענים משוכנעים כי הפעילות המינית של נשים רבות עולה ב -20 שנה, שכן הפריון שלהם מתחיל לרדת.

- ב -30 שנה

באדם: גברים רבים ממשיכים לחוות אטרקציה מינית חמורה בתקופה מ -30 עד 40 שנים, למרות העובדה כי הטסטוסטרון שלהם מתחיל לאט ליפול על ידי 35 שנים. זה בדרך כלל מופחת ב 1% בשנה, אבל כמה צעירים זורמים מהר יותר.

כמובן, הירידה בטסטוסטרון משפיעה על הטלת מינית, מדוע מין ניתנת לרקע במערכות יחסים רומנטיות.

בישראל אין אזור דעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך ליסר לא יותר מאשר ללקוח מלווה באירוע, תומך בשיחה ובמודל ליווי של VIP בכיתה הוא סימן למצב.

במיוחד אם חיי היומיום מתמודדים מדי יום עם לחצים חיצוניים לא נעימים (קונפליקטים בעבודה, מריבות עם משפחה, חוסר מנוחה וכו '.).

באישה: בתקופה שבביקורת, אטרקציה מינית נקבה היא חזקה במיוחד - מחקרים מדעיים הראו כי בנות בגילאי 27 עד 45 לפנטזות על מין תכופים ואינטנסיביים יותר, וגם שואפים להתגלמותו.

- ב 40 שנה

באדם: אם אדם מנצל את המצב הפיזי והנפשי של הגוף שלו, בעיות מיניות לא חדור במערכת היחסים הרומנטית שלו עם אהובתו.

עם זאת, רופאים רבים נוטים לומר כי עם גיל אד הופך תופעה שכיחה יותר - 39% מהגברים בגיל 40 מתמודדים עם זקפה נדירה ופחות עמיד. אבל בעיה זו קשה להתקשר "גיל", שכן היא מושפעת מן המצב ההוליסטי של הגוף (מחלות כאלה כמו מחלות לב, סוכרת, רמות גבוהות של כולסטרול, השמנת יתר ותרופות, נלקח הרצון להיפטר מן המחלה , יש השפעה עצומה על אטרקציה מינית של גבר).

נשים: בגיל 40-50, פחות דאגה לגבי הריון, היווצרות המשפחה או היעדרותו עושה נשים רבות במפתח חיובי יותר על קרבה אינטימית עם גבר.

אבל כמו גישות גיל המעבר, רמת האסטרוגן נופל, אשר "מתקרר" ליבידו של הנשים ומוביל ליובש של הנרתיק. למרבה המזל, התייעצות עם הגינקולוג, רכישת אמצעים הורמונליים וסלפט יכול לפשט באופן משמעותי את הפתרון של הבעיות הבאות.

כיצד להגדיל במהירות את Libido2

זה אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל לקיים יחסי מין: אנשים מבוגרים רבים שעקבו אחרי פרישות, להוביל חיי מין משביעי רצון ואין להם בעיות מיוחדות עם כניסה ותשוקה.

עם זאת, עם הגיל, כאמור קודם לכן, הן גברים ונשים בפנים שינויים מיניים משמעותיים, שחלקם לא יכולים להיקרא נוח. למרבה המזל, ישנן דרכים לשפר את הליבידו, ללא קשר למחלות פיזיות ונפשיות.

הנה כמה מהם:

כדי לחזק את האטרקציה המינית, שותפים צריכים להבחין זמן רב יותר לפרליד ומגעים ישירים עם איברי המין; המוח - האזור הארוגני העיקרי של כל אדם. פנטזיות ודמיון לעזור לאנשים מסוימים לחזק את העוררות שלהם. אם אתה מרגיש לגבי הקטגוריה הנדונה, זוכר את הקמת מצב רומנטי וחזק את התשוקה על ידי ממריצים חיצוניים (מוסיקה נעימה, ארוחת ערב עם נרות או עיסוי עם שמנים בטעם). תרופות מסוימות יכולות לדכא אטרקציה מינית (למשל, תכשירים מדיכאון, חרדה או עווית). אם השותף שלך מרגיש תופעת לוואי לא נעימה כירידה בתשוקה מינית, לדבר עם הרופא שלך ולברר על האפשרות להפחית את המינון. כמה הליכים כירורגיים הקשורים לשינוי במראה יש השפעה עצומה על הערכה פסיכולוגית של המיניות ביחסים רומנטיים. במקרה זה, חשוב להבין כי תקשורת יכולה להפוך למפתח משמעותי להשגת הבנה הדדית - שיחות על פחדים וציפיות להביא קרוב יותר, להרוס מחסומים. סיכה - החבר הכי טוב של אוהבי זה בזה אנשים. במיוחד אם חומר סיכה שנרכש יש בסיס מים, שכן הוא מפחית יובש ומונע את הגירוי של הנרתיק. אם חומרי השחורים נראים לך לא נעים, בשום מקרה לא להשתמש בנפט, עדיף להעדיף קרמים בנרתיק המכילים אסטרוגן (המועצה הגינקולוגים). יש כמות עצומה של תרופות שפורסמו על ידי המתכון המשפר את התגובה המינית של גברים ונשים כאחד. התייעצות עם הרופא יאפשר לך ללמוד עליהם במפתח מפורט יותר, העיקר הוא לדבר בכנות על בעיות מיניות מנוסים.

זוגות מבוגרים יותר חולמים לדעת איך לחזור לרמה האבודה של התרגשות מינית, אשר גילגל את הגל לעברם בגיל 20, 30 או בתחילת 40 שנה.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. הם חסרי עניין ואבניים. עם זאת, אלה אינם צדדים חיוביים אחידים בעבודה.

עם זאת, משימה זו היא בלתי ניתנת להשגה, והוא יכול להיות מוחלף על ידי חלופה נעימה יותר - מחפש שיטות כדי לייעל את תגובת הגוף עבור חוויות מיניות ברגע הרצוי.

שאל את עצמך שגורם לך. גלה מה ניסויים מקובלים עבורך ועל השותף שלך.

הספרות המודרנית מציעה מספר עצום של ספרים המבקשים להזכיר לזוגות כיצד לשמור על חיי מין בריאים כגישות הזקנה הזקנה. בנוסף, מומחים רבים (פסיכולוגים וסקאולוגים) שמחים לייעץ לייעץ שותפים שרוצים להרגיש ניצוץ נלהב במערכת יחסים רומנטית.

לשכוח אילוצים. חיי היומיום הוא מהיר מדי כדי להתרכז תשומת לב על זרים וחוץ חיצוניים.

Просмотров: 84 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar