Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:04
עולם ההחלטות של פנטזיות: לפי הצורך, באופן כללי, לחשוב איך לחיות, להתעשר ולמשוך איך אנחנו מביעים, איש מבולגן

מה רוצה כל אישה? באופן טבעי, הוא גם נשוי בהצלחה, גם יש את הרמה הגבוהה ביותר של הכנסה או להיות מתן מלא של גבר. לידיעתך, כל זה לא יהיה אפשרי לתרגם עם רמת החשיבה הלא נכונה ואת הגישה לעצמכם, כפי שאנו מביעים, הכי הרבה. יש צורך להדגיש את העובדה כי יהיו כמה שיטות ותרגילים המסייעים לפתוח את ערוצי האנרגיה שלהם, באופן כללי, כדי לכוון את "גל" של החיים מדהימים.

את הרגלי הנכון - המפתח רק עשיר בתנועה

ואתה מבין למה זה נעשה, זה מתחיל כל יום רוב מיליארדים ומיליונרים מתחיל? לא, לא לאכול קוויאר כהה, כפי שאנו מבטאים, כף. אנשים עשירים אופים על בריאות ונסה למנוע את המחלה, אם הם סוף סוף נרפא, וכפי שכולם יודעים, אז אתה לקום מוקדם ולבסוף להתחיל את היום עם ריצה. קבל את אותו הרגל שימושי ולהתחיל איך לרוץ באיצטדיון הקרוב או בפארק - זוהי הצעד הראשון כדי לחשוב מחדש של החיים.

אבל זה הכרחי לא פשוט ללא מחשבה, לבסוף, לעבור את הרגליים, במהלך חלום ריצה, לדמיין את הרצונות שלך, לדמיין כי יש לך רק השגת כל מה שרצו: נשוי מיליונר או לשבת באחוזה מפוארת, שתיית יין יקר. נראה כי התנועה שלך מסמלת את הקנאות לכל דבר, כפי שכולם יודעים, מה כל כך רק לצוד: מותרות, עושר, בן זוג רגוע. חזור על הביטוי: "יש לי את כל המשאבים למען המטרות שלי כרגע!»בוקר כזה יבקש רקע טוב במשך כל היום, ויל, לשים את זה בעדינות, לדחוף את הניצחונות. דירות דיסקרטיות בצפון

מים מיסטיים

לאחר ריצה צריך להתקלח, בניגוד טוב יותר, כך יש צורך להריע את האנרגיה. במהלך הליכי אקווה, יש צורך לעשות טקס לאחר מכן. מעט מי יודע מה הופך לאט לאט נגד כיוון השעון, לשחרר את הראש שלך ממחשבות רעות ושלילי. תגיד כי מבטא כי אתה רוצה "לנקות" את הגוף שלך, ממש עד הדנ"א של הרמה, ממחלות, מחלות והכל, כמו אנשים נהגו להביע, מגעיל. אתה גם פטור את רמות האנרגיה שלך ואת ההילה של שלילי, עוני, כשלים, והם נושאים יחד עם מים. ואפילו לא צריך לדבר על זה מאוחר יותר להתחיל, לשים את זה קצת, להסתובב בכיוון השעון, "לאחר" אנרגיה חיובית. לדבר על מה שאתה רוצה להיות בריא, יפה, עשיר ומוצלח. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אתה תצליח ו Fouror סוף סוף לצפות עם כל מעקב של אירועים. תארו לעצמכם, איך כולם יודעים, מעיל פרווה היקרה אתה הולך, שבו כונן המכונית, איזה בית מפואר יציג את האהוב באיכות, כפי שכולם אומרים מתנה לחתונה. אם האישה, למשל, עובדת בתחום הליווי, אז אתה יכול "רוח" את ההמונים של glitters עשיר עם דגנים יקרים כמו טיפ.

השפעה חיובית O... האם זה אפשרי בסופו של דבר, ראה...

לא, זה היה צורך לזלזל הקסם של מים. ומה עושה תנועות, אז זה רק שווה לזכור כי מכשפות של שיקויים רעילים שלהם התערבה איך כולם יודעים את השעון, ואת התרופות הרפואיות איתך מדברים כל הזמן, צופה באיית. אז אתה תיפטר מגעיל, ולכן, כדי למשוך זה לא רע.

מחשבות והתנהגות קובעים את התרחיש של בואו

כולם היו ברורים ברורים כי דומה מושך דומה. וכפי שאנשים רבים חושבים, ולכן חיים בזרם של שלילי, לא, באופן כללי, כדאי לקוות למשהו לא בסדר. גם אם ברגע זה אתה גר בעוני מלא, יש צורך לשלוט במה סוף סוף קורה בראש שלך. כולם יודעים שפשוט המוח הוא קשה לגמרי, זה פשוט, ככלל, לעבור לעולם הפנטזיות שלו ולהתנהג כאילו אתה כבר בן זוג, איך אנשים רגילים להביע, איש עשיר. כדי לעשות זאת, לשנות את ההרגלים וההתנהגות שלך. לשתות אחר הצהריים של קפה, כמו בן זוגה, אומר ואפילו רק לעבור ברחובות עם גאווה, איך הראש הוא ראש. ואכן, עדיף להבכות על החשבונות לדירה ופשוט חבר את החובות החדשים ביותר. ההתנהגות שלך יכולה להיות נמשכת על עצמך מה אתה חולם על. זה לא סוד עבור אף אחד, אחרי כמה זמן תוכלו ללכת חדש, כפי שאנו מבטאים, אאודי אדמדם, אשר היה מפנטז לפני כמה חודשים. זה יהיה רע אם לא הבחננו מה זה נראה trite לא נקרא, אבל המחשבות הן חומר!

גלגול שלילי בחיוב

באופן טבעי, כאשר כל דבר מסביב הוא רע, קשה מאוד לחלום על חלומות על איך רובנו רגילים לומר חיים עשירים נתון. אבל אפילו סדרה של כשלים יכול לבקש את מטרותיהם. כדי לעשות זאת, לעשות מחברת עם מתקנים שליליים. מחלקים את הסדין לשתי עמודות, בהתחלה לכתוב את כל המחשבות והשיפוט הרעים שלך בתקופות החיים הקשות ביותר. לדוגמה: "אני כבר, כפי שכולם אומרים, עתיק לא מרתק לגברים", "מיליארדר לעולם לא תשלח אלי," אני לא יכולה ללכת לגברים הגונים שלי כבר כמה חודשים, "" גברים עשירים ואז נותנים לי כל כך הרבה כסף כנדרש "," אף אחד, לשים את זה בעדינות, לוקח על התחזוקה ". אם אתה עובד בתחום הפנאי, אתה יכול, זה הפך להיות כתוב משהו הקשורים לעבודה: "לקוחות לא נותנים מתנות לא להשאיר עצות מצוינות", "רק לקוחות עניים נתקלים את הגבול" וכן הלאה. ואולי אפילו לא צריך לומר כי אז להיפך, כפי שכולם אומרים, כל התקנה שלילית כתוב הפרכה. ואכן, למשל:

  • אני כבר התחלתי, העתיק אינו מרתק לגברים. - במשך השנים אני רק יפה יותר ומקסים.
  • מיליארדר לעולם לא ינחה אותי. - אני מכיר אותי איך אנחנו מביעים, גברים עשירים ולתת תוכן.
  • בואו בדיוק כפי שכולם יודעים, לקוחות עניים, אף אחד, באופן כללי, מסדיר בחו"ל. - הלקוח מאובטח זר לקח שבוע עבור המלדיביים.
  • כולם כמו רבים באים לידי ביטוי, מחשבות רעות הם מגבילים. אתה בעצמך להגדיר את עצמך מכשולים למטרה, בהתחשב בכך לא ראוי אמצעי כזה של בן זוג מאובטח. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי המשימה שלך היא "לשבור" את המחסומים האלה בראש שלך תוך זמן הם ייעלמו בחיים שלך.

    מה באטונה?

    להתעשר ולבסוף, כדי למלא את כל החלומות שלך יכול, כמו חברים רבים, כל אישה, רק חלק גדול מהם, ללא עזרה של אחרים, לשים מגבילים עבור עצמם, ובכלל, למשוך עוני ושלילי לישה יוקרה ואושר. המחשבות, ההתנהגות וההרגלים שלנו - זה מה שצריך, החל להתחיל ראשון. על ידי שינוי מבפנים, אתה יכול סוף סוף להתחיל פעולות מסוימות המסייעים לקבל רוצה: למצוא גוסס לתוכן, להרוויח מכונה, נשוי בהצלחה, להיות ליסר שילם מאוד. זה אפשרי כי הדבר העיקרי הוא יש מטרות טובות. T.-. לא, לשים את זה בעדינות, לחלום על האיש לחוט וליפול בשקיעה, מוטיבים כאלה לא יהיה סוף סוף לקדם הצלחה. ואם אתה רק רוצה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, חיים מאושרים עם אדם עשיר, או סוף סוף לקבל הרבה כסף מבחורים לעזרה, איך רובנו התרגלו לומר, היקום בהחלט לתת את ההזדמנות כדי ליישם כגון רבים באים לידי ביטוי, חלומות תמימים.

    Просмотров: 78 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar